Hur mår du Judit?

Savvy?

godmorgon!
typ.
Men jag vaknade faktiskt kl 10. Sen tyckte jag att jag kunde fåå sova liite till. Då råkade det bli 3 timmar extra. Nu sitter jag här med myskläder och i magen fladdrar fjärilar runt, så mycket på G nu! Jag sitter och funderar och tänk om allt blir av? En sak är 100% säkert, den andra är också 100% säkert bara inte något förödande inträffar och den tredje kanske är 50% säkert ;)

Idag ska jag jobba lite med föredraget jag ska ha på måndag. Får väl se hur det går för jag har skrivit alldeles för mycket känner jag.. Men men..

Nu ska jag gå o äta lite frukost :) Ha en bra dag!

Kommentarer
michelle säger:

100 % och 50 %:D

2010-12-04 | 15:11:29
Evelina säger:

vad är det andra 100 och vad är 50? ;ooo

nu fåru ta och berätta!! :O

2010-12-04 | 16:21:11
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Amanda säger:

-Hur mår du Judit?

- Hej på er.

hahaha, jag fattade den på riktigt för första gången igår ;) filmen var helt okej bra dessutom!

2010-12-05 | 00:23:21
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback