December 2010

Michelle fyllde år den 2 december! Hon skulle sen få en försenad födelsedagspresent av mid som var en popcornbunke (sån man får på biografer fast i hårdplast) med 2 kg mikopopcorn i ;) Och jaa hon gillar popcorn ;)

Min syster piercade sig i naveln och samtidigt beställde jag tid för att tatuera mig!

Några dagar senare fick jag Eclipse boxen med Bellas förlovningsring ur filmen!



En fredageftermiddag/kväll var jag, Michelle och mamma i Skövde och jag och Michelle såg en snygg tapet inne på Rusta. Då började vi prata om hur de skulle vara om vi flyttade ihop och helt plötsligt var det allvarligt snack. En vecka senare var vi och kollade på en lägenhet, två veckor senare skrev vi på papper och valde tapeter, tre veckor senare kunde vi börja flytta in. Det är helt sinnessjukt. Men i samband med detta kände jag livet i mig igen, nått att leva för.

Det var lusse i Skara och jag och Felicia klädde ut oss till hjärter och spader dam :) Har tyvärr ingen bild :/
Jag var jääävligt trött i skolan dagen efter..

Den 16 december tatuerade jag mig! Äntligen!


Och nu är jag så trött att jag skiter i resten av december. Det var ju inte så längesen det som är kvar. Snart är det ett nytt år. ch det ska fanimig bli bättre än det här!

Godnatt

Kommentarer
Annika säger:

Åh, den är så himla snygg den där tatueringen.

Johnny Depp har ju den på armen och den betyder tydligen "inre styrka" :)

Ha en trevlig kväll!

2012-03-22 | 01:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback