6 månader och 2 dagar

HAHA! Jag och Evelina är inte bara bra på o slakta andras kroppsdelar utan även våra egna! Och Amanda kommer nog joina klubben inom en snar framtid ;) Bara en känsla..

Hur som helst, sista dagen i skolan idag snacka om skönt. På morgonen hade vi mediemys med prisutdelning av bl.a. fotomaraton vi hade vid öppet hus. Vi fick 6 ord (stark, luft, ensam, rund, kort, kärlek) som man skulle ta kort på. Det var en bild som vann fär varje kategori och jag vann kategorin Luft!
Det här är bilden jag vann med


Aa de va väl kul :) Grattis till alla andra som också fick pris!
Sen skulle alla medieelever (och då menar jag alla) springa på ett långt led runt hela skolan och sjunga julsånger. Ganska onödigt och jobbigt om ni frågar mig :P

Vi drog oss sen vidare mit kyrkan för avslutning och sen till Rocco för pizzaätning. Sen åkte jag och Amanda hem till Falköping och Evelina till Skövde. Var hemma vid ett ungefär.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, kollade på Harry Potter och den flammande bägaren och nu har jag precis dammsugit och dammat i mitt rum. Får se om jag orkar släpa fram tomtarna. Tveksamt. Fast ändå dom måste ju åxå få skåda dagens ljus efter ett långt år.

Nu ska jag kurera min hals med alla medel jag kan hitta, blir inget Mangos för mig idag. Trist but that's life.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback