Håna oss

Asså ursäkta mig men har dom på gula cyklar tatt semester? Igår fick jag ett mejl från CDON.com att min order har blivit mottagen och att min vara är ivägskickad (Kent boxen). Det fick jag igår förmiddag och har spänt gått o väntat på att posten ska komma. Sen vid tre går jag ut o kollar i brevlådan, ingen post. Melinda marscherar med bestämda ben och undrande huvud vad detta betyder. Hon frågar sin mamma var dagens post är och hon säger; det har inte kommit någon idag.

Då blev hela min dag mycket gråare än den redan är :( Så jag bad mamma snällt om vi kunde slinga mitt hår istället och det gjorde vi. Ingen utväxt längre, rätt skönt. Efter det åkte jag o Emelie ut till stallet och nu är jag mätt i magen för jag har käkat kebabrulle :D

Nu ska jag leta upp en bra disneyfilm på youtube.


P.S Om nån missat det så gillar jag Kent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback