Där du bara ler och ligger still

Idag har Melinda tillbringat hela dagen i sängen. Gårdagen var superrolig, najjs o träffa lite gammalt folk :D För min del blev det lite för mycket dricka och får helt enkelt finna mig i konsekvenserna :P Men jag har roat mamma, pappa o emelie. Speciellt Peter.

Michelle fick dras med mig hela dagen igår och idag, den människan är helt störd :D Hon åkte hem vid halv fem och då gick jag o sov ;)

Vid sju kom Matilda och vid åtta kom Moa och dom sitter nu på golvet och umgås med Lizzie :) Moa försöker lära Lizzie hopp upp men hon tror att dte betyder klia sig eller något annat i den stilen.




jag har jättenormala kompisar

Kommentarer
Anonym säger:

normalast i hela världen:D hihi

2010-08-16 | 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback