Working eight to five

Blää vilken lång dag! Lady Gargamel va utanför mitt hus runt åtta, brumma ut till stallet där Mikaela & två andra tjejer väntade o vi fixxade stallet på typ 2 timmar. Sen börja jag, Hanna & Mikaela packa inskrot i transporten och åkte till tippen, sen till PA:s i köpte fika o sen tillbaka igen för o hämta nån stor typ överdel till en släpkärra Mr Arg (Sputnik) hade letat fram. Efter det tog vi in lite hästar innan Hanna drog på lunch o jag o Mikaela började göra iordning Shilton och Bork. Vi red ut på berget en sväng och jag red på Shilton :) Snälla kille va han (: Och sist hjälpte vi Hanna på hennes nybörjarlektion för dom små barnen, sprang typ bredvid o det var iiinte kul :( Sen slutade jag vid fem.

Fixxade Bellas grejjer innan jag släpade mig ut till bilen igen o nu sitter jag här. Fy fan vilken dag! Nu är jag trött o kommer sova som en påse nötter inatt! Hörs imorn :D

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback