Some say

Nu är det natt snart o jag tänkte sova. Imorgon ska dte jobbas igen men först möte på skolan på morgonen. Får väl se om det händer något spännande imorgon.

Idag har varit en tråkig dag för det har inte hänt någonting. Helt seriös är jag nu åxå. Förstår att dom flesta blir förvånade över att man ens kan överleva så bar som jag har gjort ändå. Man lär sig om man säger så.
Nu kom en konstig tanke upp i mitt huvud. Hur det är att inte ha någon egen häst. Jag skulle säga fruktansvärt tomt! Vad ska man göra med all tid som blir över? Scary nej usch o fy inte tänka så igen, blir ju rädd bara jag tänker på det!

Alla ni som inte har egen häst eller tillbringar tid i stallet överhuvudtaget, vad gör ni för att fördriva tiden? :O

Nu ska jag sova, hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback