Please explain, I'm confused

Min dag började alldeles för tidigt :( Sju släpade jag mig ur sängen för o hänga med syrran på tävling plus för att kolla på Tom och Elsa som startade sin första tävling idag :) Det var regionalt så dom hoppade LC, blev dubbelnolla o vann! Stort grattis till er, ni passar som handen i handsken! <3

Jag åkte med Peter hem o vi fixxade klart i stallet plus lekte med Albin, kan va den sötaste ungen på denna jord :) Åkte ut senare o longerade Bells o det gick super :) Imorn blire premiärturen efter avkastnningen haha! Patrik ska rida lite innan mig så känns tryggt :) Sen blire till o träffa Michellicious <3
Plus att jag ska på möte med studievägledaren på skolan imorn åxå, vid 10 så ingen sovmorgon imorn heller.. :/ I will survive!

Plus att Moa & Matilda är stördare än Hitler & nån mer tillsammans.

                    
P.S. Min soffa är skön.

Kommentarer
matildurt säger:

öhhhh jag är inte störd?:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

HÄHÄ

2010-04-12 | 20:08:28
Viljarmarit säger:

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-15 | 09:02:29
Bloggadress: http://viljarmarit.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback