Lägg dig ner och sov

Klockan är 13.02. Och tänk som att det är fröken Ur som snackar, hon är go. Det är lördag och jag fick sova länge idag :D Eller nej inte riktigt för katten ville ha sällskap så hon kom ner vid halv elva o börja mjaoa haha sötnosen! Gick upp o duschade o nu sitter jag här. Ska dra mig ner till mitt skrymsle under huset o blåsa håret snart innan Robin får rulla ut mot stallet.

Igår bärnde jag mig :( På elden :( Satt o lekte med en bit torkat lim och en tändare åså börja limbiten brinna o dum som jag är så ska jag känna på den delen direkt när den är släckt för o kolla om den va sval -.- Åså skulle jag naturligtvis dra bort limbiten som ville va min siamesiska tvilling å då följde skinnet med.. Plus att mamma sa till mig typ 10 ggr o inte leka med elden för att jag visste hur det skulle sluta. SMARTES BRUD!

Ikväll kommer Marcus hit, han har tvingat mig o sminka honom som Captain Jack Sparrow men jag försökte förklara för honom att det bara finns en Jack o han spelas av Johnny Depp :D Men han lyssnade inte så det är bara o slänga på extramaterialet (vilket jag inte har något emot iof) o kolla noggrant hur sminkningen går till ;)
Sen kommer Michellicious åxå :D Jag bestämmde igår att hon skulle va helt frisk för innan vi drar till Lysekil, översättning nästa helg.

Nu ska jag göra nått vettigt :D Kisses!
Please don't go away
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback