Glöm mig om du kan

Jag kommer drömma om tunga höpåsar som inte vill annat än skada mig i natt. Därför är det läskigt o sova.. Fast de är rätt underbart på morgonen (a) Öh ja intresseklubben antecknar hoppas jag?

Jobba jobba idag, gjorde massa höpåsar! Och sopade. Och plockade undan hinder. Och städade. Och tog in hästarna. Och slutade klockan ett. Och gjorde Bellas saker. Och gjorde Jessicas saker. Och åkte hem.
Svenska läraren skulle nog älska mig efter detta stycket ;)

När jag kom hem så ringde min telefon men sket i dne för stackars kissemissen har ett sår på öörat :( Kaxiga katt som ska slåss med alla :P Det visade sig vara Matilda Madeleine Gunnarsson som jag ägnade en timme åt att tjöta med i telefonen, dock inte rekord.

Nu ska jag slänga på Avatar tror jag. Om jag orkar släpa mig ner till källaren. Tveksamt.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback