Det smäller nästa helg istället

Min förbannade huvudvärk ger inte med sig så det fick bli en hemmakväll idag.. Vilket gjorde att jag missade klassfesten OCH första Ålle! Fan jag ska lixx lyckas med allt verkligen -.- Sen blev man ju ganska mycket sugen när Michelle skickar sms o säger att hon funderar på o dra till Ålle iaf.. Men det blev inget med det eftersom jag inte orkar o hon hade ingen skjuts.. Men nästa helg då intar jag Olins tillsammans med Felicia o Michelle :D<33 Då ska de festas o jag ska ha kul som aldrig förr, o det kommer det bli eftersom jag drar dit med så sjukt bra sällskap, puss på mina tjejor <3

Idag fick Tom vila igen, vi åkte ut till stallet vid 7 o bara fixxade alla sakerna. Sen åkte vi o hämta mat o kika idol o halvkolla på kändisdjungeln, asså det är så fruktansvärt tråkigt! Herregud.. Vad tycker ni om bilden föresten? Jag fick mig ett skratt när den kom upp som reklam på bdb, nån mer som har fått det så? Haha den stämmer absolut inte :P Men jag älskar Bagge, så jävla go <3

Anders Bagge <3


Nu har jag bloggat två ggr på EN dag? Ganska coolt eller hur? ;) Men nu ska jag sova, imorn kväll blir der bio, Flickan som lekte med elden såklart (y) Drar till Skövde med mamma, Åsa o Hanna :) Mysigt. <3

Hur fan ska du ha det egentligen?

/ Melinda


Kommentarer
f säger:

wihoo puss på dej med!<3<3<3

2009-09-19 | 17:52:45
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback