Would anybody die for me

Igår natt gick jag o la mig 03.30, braaa Melinda ;) Steg upp ur sängen runt.. ett? Typ. Drog till Johan o red Baluta hon va minst sagt väldigt pigg, men fin i slutet när hon taggat ner lite :)

Träffade erica hos Johan åxå o tjöta lite med henne vi drog vidare till PA:s o köpte goodiis :D Plus att man träffa en viss Felicia Berger där åxå, alltid kul :D
Jag köpte godis för 70 kr (a)
Åkte vidare till donken o köpte glass, fan vad tjock jag kommer bli :S

O när jag kom hem la jag mig en timme i solariet :D alltid lika underbart med musik från millenium trilogin i öronen.

En bra dag än sålänge :) Vad hade jag mer o säga? Joo jag hatar falska männsikor som inte kan vara sig själva.


Kommentarer
f säger:

vi måste träffas på riktigt snart!<3

2009-11-29 | 12:00:23
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback