Konsekvenserna av uppsatsskrivning är huvudvärk

Aa o inte så lite heller! :( Usch jag gick som sagt hem igår från skolan för att jag hade så ont i huvudet men sen mådde jag bättre på kvällen så då gick jag till skolan idag, hade lite halvont men skitsamma. Hade uppsats nu på morgonen i 3 timmar -.- 8-11 fast jag var klar vid 10 så fick gå då :) Sen när jag stog vid mitt skåp så börjar hjärnan ha disco.. Helvete. Missar matten o samhällskunskapen så inte jättefarligt men ändå.. Ska till skolan på utvecklingssamtal sen vid 2 så de får jag orka med. Sen måste jag rida åxå "/ Shiet hur ska jag få ihop de här.. Aja tur att jag har mina Eeze tabletter! Dom hjälper väldigt bra faktiskt o tur är väl de.

Hoppas Mögglish är snäll mot mig sen, men tydligen så är hon de, iaf första gången ;)

Ha det så bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback