It's all about me

Tio frågor om dig själv
namn? - Melinda Madeleine Hellberg
när fyller du år? - 24 juni
några piercingar? - ja, öronen, näsan o naveln
vad har du på dig just nu? - gittan byxorna o svart linne
vilken årstid är bäst? - Sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När solen skiner ute typ..
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen?
vad är du bra på? - rida I guess
vem älskar du mest på denna jorden - Mamma, Pappa o Erica
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med ngn!



10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Erica
vem är den roligaste av dina vänner? - Haha många men Moa är goer hon :D
vem är snyggast av dina vänner? - Alla? :O
vem är mest partyprisse? - Haha Hanna!
vem är den du helst har filmkväll med? - Mina flickor! :D Men längesen nu..
vem av dina vänner är mest "evil"? - De tänker jag inte säga här ;)


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jorå
vem är farligast i din familj? - Emelie :O
vem ser roligast ut i din familj?Pappa i full Leksandsmundering -.-
vem är coolast? - jag?
har ni något husdjur? - haha oh ja, 2,5 häst, 3 kaniner, en hamster o en katt ;)
vem har du mest gemensamt med? - mamma o emelie
vem står för underhållningen? - Emelie :D
vem sover du oftast med?mig själv 
roligaste kvällen med familjemedlem? - oj, vet inte..


10 frågor om idag
vad har du gjort? - Sovit, vart med Erica
har du varit glad idag? - JAAA :D Så jävla mkt åxå!
har du varit ledsen idag? - Hepp :D
har du gjort något bra idag? - Gått upp ur sängen? (a)
vad ska du göra nu? - titta på film o bli tjock med godis
vad har du ätit idag?spagetti o köttfärssås
har du duschat idag? - nej men de blir nog sen (:
är du trött nu? - jaa..
vad händer imon? - Skolan först sen vet jag inte riktigt, stallet antagligen ;)
Går du i skolan? - jaa o i världens bästa klass!
Har du varit i skolan idag? - Det är söndag så NEJ


ANNAT
Hur mår du just nu? - det rullar men det går mot ljusare tider
Har du piercat dig? - jao


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma
vem ringde du senast? - pappa
Vem sms:a till dig senast? - Hanna
Vem sms:a du till senast? - Hanna


ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 19.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, bilddagboken, facebook, msn


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 20 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 5 min sen


SPORT
Går du på någon sport? - Aboslut
I så fall, vilken/vilka? - ridning ;) dansar i skolan då men de räknas inte
Trivs du med den sporten? - ridning, har gjort ända sen fyra års ålder
Tycker du att den sporten är rolig? - jao ibland så
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - inte alltid men alla ska ha motgångar


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - jao
I så fall, vilken låt för tillfället? - Lady GaGa - Bad Romance
Vad gillar du för musik? - Rix FM typ, o party såklart


KÄRLEK
Har du kysst någon idag? - nej
När går gränsen vid otrohet? - kyss typ.
Är du romantisk? - haha nej de tycker jag inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - aldrig
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja, det är klart
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Haha Filip o jag i trean xD
Hur länge höll det? - Haha ingen aning faktiskt, nått år kanske?
Hur länge var ditt kortaste? - oj, en vecka? nej jag vet inte :P
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej :P
Är du en bra pojk/flickvän? - vet inte^^
Vem sov du senast bredvid ? - Iiica (:
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhålende med?
- haha nej
När fick du din första kyss?
- oj shiet.. jag kommer inte ihåg :O tror det var i fyran eller nått :O
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - aldrig! :O
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej men däremot en geting! :D fast på skuldran då :P
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad och dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Bara den är sig själv och inte två olika är jag nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback