I'm a free bitch, babe

Tja alla glada!

Igår åkte jag till världens bästa Erica o sov över hos henne, jag funderar fortfarande över vad jag skulle göra utan henne.. Eller det är ingen idé o fundera över det eftersom jag inte skulle klara mig utan henne så :) Puss på dig sötnos <3

Imorse väckte hon mig kl 1 haha typiskt mig :P Då åt vi mat :D Sen baka vi stor fet o misslyckad kladdkaka o hitta ett gräddpaket som gått ur 6 augusti fy fan vad gammal grädde luktar :S Har filmat, nån som vill se?

Hur som helst, vid halv 5 åkte vi till stallet o red Baluta o Travve, o det går bara bättre o bättre med Baluta nu, så kul :D På fredag ska hon veterinär bes. :) Men som sagt hon kommer inte till ridskolan detta året så ni får fortsätta o va nyfikna :D

Åkte ut till Tom o fixxa hans saker, han får vila idag eftersom vi hoppa igår, första gången på 2 månader kanske? Men nått sånt o de va inget seriöst så utan en oxer o ett räcke bara. Oxern slutade på 1,10 o räcket på 1,20 o asså herrejävlar, han o jag hör ihop, när vi bara hoppar för att det är kul o inte tävling för då sabbar jag ju allting. Men han va superfin, kul att det kan bli ett så bra slut :)

Imorn ska jag va i skolan först sen ska jag direkt till stallet o rida Tom sen vidare till Johan o rida Baluta :)

Ha de bäst!

 

P.S. Jag saknar dig, men jag tänker inte längta efter dig. I'm a free bitch, bara så du vet.

Erica, jag älskar dig, nu och föralltid ♥


Kommentarer
Melindas Erica säger:

Du är bäst, du inser inte vrf jag orkar, mendt är för att jag vet att du är värd att kämpa för <3 du är mitt allllllt! <3

2009-11-24 | 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback