Ensamheten kan knäcka mig

Det där med att vara ensam.. Det är både bra och dåligt. Jag föredrar o vara ensam faktiskt, då får man tänka ifred och kan göra precis vad man tänker för o allt är lugnt och skönt. Men det där att man då kan göra vad man vill betyder ju inte att det alltid är bra saker. Om allt rasar ihop för en sekund och man slutar att tänka, i dom tillfällena borde man, eller jag iaf, alltid ha någon hos sig o helst inte vem som helst.

Men det är sant, jag föredrar o vara ensam. Inga frågor eller något, även om jag ofta brukar fundera för mycket när jag är själv inte har något speciellt för mig. Hmm det är klurigt dte där.

Okej om jag säger såhär då, jag föredrar att vara ensam men det är bättre för mig att inte vara det. Hur ska jag lösa det nu då?

Som sagt nu är jag ensam och jag funderar mycket då och nu började jag fundera på det här :P Typiskt mig ;)

När jag va ensam idag lekte jag med effekterna som finns i min webbcam :D Bjuder som faaan ;)


Jag fick gula ögon :O


Fångar snöflingor på tungan? hahahah lol på mig xD


OMG ETT HÅL I AXELN! Jag har inget liv? :O iaf inte när jag är ensam xD


Tänk om man hade så långt hår i verkligheten åxå..
Tackar dock nej till huvudet och axlarna ;)

Jag har som sagt inget liv när jag har tråkigt ;)


Kommentarer
Anonym säger:

Haha vad roligt man kan ha då :D

2009-11-23 | 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback