Kalla det en omstart

Nämen hej käära blogg det var ju inte direkt igår.. Höhö men nu har kära Michelle tjatat på mig i säkert en vecka om att jag ska börja blogga igen o vips så är jag här igen! Besök hennes blogg vettja! Michelles asså ;) michellekallin.blogg.se

Mycket har hänt den senaste tiden, både bra och tråkiga saker men det orkar jag inte skriva för då skulle jag kunna sitta här i timmar, dröm o glöm.
Dagen idag.. Hmm.. Seg morgon, Felicia (http://followyourdream.blogg.se/ ) ringde o väckte mig kvart över 7 o skicka de sista texterna till miljöarbetet som jag suttit o "designat" till typ 10 igår kväll, fixxade klart det o kom försent till Nationella provet i biologi på kuppen, well done ;D Men efter en ganska sur blick från Andreas och några förvånade par ögon från hela klassen var allt som vanligt igen. Provet då, ja jag tyckte det var skitsvårt o det gick ju inte allt för bra men om jag lyckas få ett G så är Melinda glad iaf. Jag satt med det där provet i 2 timmar och maxtiden var 2½ timme ;)

Efter dte var det Engelska i 30 min? Ah typ, lämna in min uppsats om The statue of Liberty som jag gjord epå 1½ timme igår kväll/natt asså jag o planera mitt arbtete! Resten av lektionen så tjöta jag o Ronja ut stackars engelska ord, orkar inte förklara, för komplicerat. För övrigt fick jag tillbaka min bok recension jag gjorde om Breaking Dawn (fjörde boken i Twilight serien). recensionen var på engelska och även boken såklart och runt 700 sidor. Det blev ett MVG!! Wiiiiieee :D

                                       Just love, and love again <3

Jordens bästa bok <3


MAAAT o det hade vart ett plus om det åtminstone vart god mat men icke sa nicke.. Övade samtidigt på två musikredovisningar, städade i mitt skåp o jag hittade min läsdagbok jag letat efter hela terminen! :D

Muuusic maistro (eh stavas det så?) iaf jag o Josse hade vår redovisning om en artist/grupp från 60-talet, Rolling Stones! Vi va skitbra (a) Skulle redovisat låten "9 to 5" från 80-talet idag också med Ronja men vi hann inte hehe aja det får bli nästa gång :D

NO +  Biologi + Genetik + teori = SKITSEGT! Men jag kan iaf rulla tunga OCH håller armarna i kors rätt!

Matte -  sucks -.- med huvudvärk, uselt humör och massa siffror går inget så det blev inte mkt gjort..

Dagen sluuuut! Typ hem o käka sen ut till stallet med mamma, red Tom en snabbis på fältet, han fick galoppera :D Fort gick det. Hem o byta lite kläder sen till konfa avslutningen, asså med ungdomsgruppen. Vi spela fotbollsgolf o i mitt lag var det då Hanna, Lina o Linda :D Jag vann :D:D:D (a)

                                         :)

Underbart fin bild som är en av två bilder på framsidan till mitt o Felicias miljöarbete


Nu sitter jag här o Michelle va på mig idag igen om att jag skulle blogga så nu är det gjort!

/ Melinda♥

Kommentarer
Anonym säger:

det lönar sig att tjata;D tack för den fina reklamen och för att du ger mig något att läsa;) Bravo melinda! nu hoppas vi på att nystarten håller! ily<3333333333333333333333333333333333333333

2009-05-12 | 22:26:40
Michelleeeee säger:

Hur går egentligen den här omstarten för dig Melinda??? du gör mig lite orolig nu-.- Skriv mer tack:D<33

2009-05-15 | 21:49:48
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/
f säger:

grattis till mvgt:D



<33

2009-05-16 | 11:44:22
f säger:

Hur var det nu med omstarten?;) Är du sjuk föresten? Saknar dej i skolan idag"/

2009-05-18 | 10:08:10
Anonym säger:

det var ingen bra omstart-.- :P

2009-05-25 | 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback