Ja det var jag som heter Melinda och jag hade ju en blogg (?)

Jamen tjenare det var Melinda här. Eh varför skrev jag det, vem skulle det annars va? Aja skitsamma idag är det onsdag och denna dag har jag gjort ett matte prov, ett nationellt prov i tyska muntliga delen och nationella engelska uppsatsen så nu är alla nationella klara :D Jippie!
Efter skolan åkte jag hem o slängde i mig lite mat och sen ut till stallet o red Tom.. Han var ganska duktig men vi höll på o blåsa bort alldeles för många ggr.. Följde sen med Emelie till Johan på hoppträning och det gick jättebra :D Fick även åka med på Victors fyrhjuling (han är typ 5 år). Skitkul!

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och kollade på Twilight samtidigt, den filmen är ju så grymt bra fast boken är ännu bättre <3

Igår morse (tisdag) hade jag även typ ett "prov" eller skrivtligt läxförhör som vår so-lärare kallade det om Buddhismen på 10 sidor (nästan hela kapitlet utom typ 4 sidor) (y) o det gick faktiskt ganska bra, för en gångs skull :P
efter det svenska fick reda på vad jag fick för betyg på "Boken om mig". det är en bok vi jobbade med under ungefär halva vårterminen och är en självbiografi, det blev ett MVG! Superkul och i måndags fick jag reda på nationella provet i tyska, läsförståelsen och den var det åxå MVG på, min vecka började bra!

Annars har det inte hänt så mycket annat än på denna veckan, men det kommer väl (:
Nu ska jag snart gå o sova fast läsa liiite i Breaking Dawn först :)

Ha det bäst!

/ Melinda♥

Kommentarer
Michelleeeee säger:

älskade älskade böcker, eller vad?:O:D<3

2009-05-28 | 16:10:42
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/
f säger:

hahaha liiite breaking dawn? känner jag dej rätt så blev det nog liiite mer;)



<33

2009-05-28 | 17:44:52
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback