Life sucks and then you die

Jaa.. Life sucks and then you die.. Den som hade sån tur! Men nu ska vi inte klaga, den senaste veckan har bestått av feber, förkylning o fysik prov, inget vidare med andra ord.. Skitsamma livet kan ju inte vara på topp jämt!

Nu sitter jag i mörkret med syrran, hon envisades med o släcka ner i hela huset 20.30-21.30 för det är nån earth hour (?) eh jaa på tv spelas reklam, fruktansvärt intressant o på min dator spelas musik o harpan som jag förövrigt suger på men whatever ;) Skam den som ger sig eller vad det heter.

Min kära mor fyllde hela 40 år 22 mars, grattis grattis till henne o lördagen den 21 mars hade hon 40 års fest, hon o pappa va väl hemma cid halv 6 på morgonen så det var nog livat ;) Den dagen umgicks jag med min Erica, sys o hennes kompisar Elin o Adam, fast Adam kan även gå under namnet Blondies lillbrosa. Alla som inte fatta att jag är Blondie så fattar ni nu, öh det där var halvt obegripligt men skitsamma :D Jag är glad ändå. Vi gjorde iaf tacos, kikade Robinson o kollade på skräckisen The Strangers o komedin The Hot Chick. mkt mysigt :D

Nu rullar Robinson vidare på min tv o jag ska sätta punkt för den här gången. Och jag har bestämt att ibland måste man få klaga men även om livet suger så är det ingen idé att lägga sig ner o dö. Det löser ingenting.

/ Melinda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback