Våren på ingång, äntligen

Idag är det torsdag om det är någon som missat det. Man känner verkligen att det går mot ljusare tider och det är inte fel för jag hatar verkligen vintern, bara mörkt o kallt och det påverkar mitt psyke också så kommer bli både piggare o se ljusare på saker o ting nu är våren kommer. Det har jag funderat över endel.. Hur kan man börja må så mycket bättre bara för att det blir ljusare tider? Hela häösten och hela vintern har jag mått psykiskt dåligt av olika anledningar och ju närmare våren o allt ljus jag kommer desto lättare är det att se det som är bra o må bättre, jag förstår inte riktigt det.. 

Snart får jag även börja köra moppe igen <3 Min stackars Robin har stått i förrådet alltför länge nu men nu är det dags igen!

Det var skola idag som vanligt och jag börjar dagen med att försova mig.. Glömde o ställa klockan igår kväll så mamma kom ner 07.20 o väckte mig oopps men jag hann ändå (a) Vi hade gympa på morgonen, volleyboll och jag har faktiskt inte glömt av hur man gör, fast det var typ 3 år sen jag slutade, lite synd för det var en rolig sport att gå i men hästarna är så mycket bättre :) Dagen fortsatte med SO, matte, lunch, NO, elevens val o engelska.. Dagen har väl varit både seg o inte seg, men tråkig iallafall.

Jag cyklade hem med Ronja o var hemma en stund innan jag o Emelie åkte vidare till stallet, Emelie fixxade allt i stallet och jag red båda hästarna. Tom var först ut och han var så jävla fin idag! Han lär sig bättre o bättre att förstå att skänkeln int ebara betyder framåt utan neråt åxå aa skitfin var han, avslappnad hela tiden det är hemskt hur mycket jag älskar honom <3 Nästa var lill-ponnyn Jessica och henne red jag mest igenom men jobba det fick hon, riktigt ordentligt dessutom men duktig var hon och det brukar hon vara men det var något extra idag. Puss på mina söta pållar!

Det blev inte så långt inlägg idag eller inte så långt som dom brukar vara men nu ska jag banne mig ta tag i bloggen ordentligt!

Love is just a waste of time..
 
/ Melinda♥

Kommentarer
Johan Andersson säger:

Kommer bli mycket skönare när det går mot ljusare tider! :D

2009-03-06 | 21:53:40
Bloggadress: http://anderssonjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback