9a, magiskt bäst!

I fredags var det verkligen en jobbig dag :'( Jag slutade nian och nu finns inte längre världens bästa klass.. Tack för tre underbara år! Jag kommer sakna er varenda en <3
Tårarna var inte långt borta när kramkalaset kom och hemma var dom inte långt borta heller. Till alla som har tid kvar, ta vara på den för det finns ändå för lite kvar i slutet.

                                 9a<3
                                                                                     9a <3

                                                               Andreas, jag o Siw
                                                                                   Andreas, jag o Siw


                                                         Jag
                                                                                                  Jag

                                                  9a vinnare av orienteringen
                                                                      9a vinnare av orienteringen :P

                                                             Jag o Frallan
                                                                                         Jag o Frallan

                                                            Jossan, Felicia, jag, Ronja
                                                                           Jossan, Felicia, jag o Ronja


Återigen, tack för tre underbara år <3

Kommentarer
f säger:

världens sjukt bästa klass i hela universum!<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-16 | 15:52:48
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback