Olins igår!

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till alla brudar som jag drog med till Olins igår! Så sjuukt kul hade jag <3 Jag älskar Skara folk!

Va först hos Felicia med Michelle, Lisa, Sara, Louisex2 o Sandra. Käkade, fixxade oss o tog mängder med kort haha kolla facebook säger jag bara, många bilder finns på Felicia Bergers sida :)

Kvart i nio gick bussen till Skara o vi drog vidare till Frulls på förfest, goer tös de där :D Vid halv tolv vandra vi vidare till Olins där vi typ ägde stället? :D Skitkul var det hela kvällen <3

Va hemma vid 3 o då somna jag direkt o sov som en stock fram till halv ett idag ;)

Idag har de julpyntats i jag har väl inte mått prima men man mår väl som man förtjänar ;) Aja nu ska jag käka pizza, puss!



Brudsen!
Louise - Lisa - Louise - Sara - Sandra - Felicia - Michelle - Jag

Tack igen <3

Kommentarer
f säger:

tacktacktack!!:D<3

hahah hörde du frulls kommentar?? "om jag går runt och sopar upp glas, dammsuger och städar, då är jag inte tillräckligt full va?!"

2009-12-24 | 23:19:15
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback