aldrig mer melinda och jessica

Mycket har hänt på senaste tiden men det mesta har rullat på som innan. Tävlingarna fortsätter men inte länge till eftersom 2008 leder mot sitt slut. Jag har tävlat två tävlingar med Jessica o den sista var på Grevagården då vi kvalade till GP-ponnyn och fick ihop 42 stilpoäng. Är väl nöjd med det, kunde gått både bättre och sämre. Så nu finns inte Melinda o Jessica längre, supersorgligt men minnena med dig kan ingen ta ifrån mig <3 Du finns alltid i mitt hjärta.
Tom har bara en tävling kvar detta året (inplanerad iallafall) och den är imorgon i Jönköping. Tror nog att Tom o Lucky ska åka tillsammans. Vi är nere i en ganska stor svacka just nu, tror att han tröttnat lite på att tävla eftersom han inte fått ledigt från tävlingarna nån gång detta året.

I onsdags, den 22:e, var jag i Skövde med Hanna och kollade på High School Musical 3. Jag grät nog 3 gånger under tiden jag såg den, usch vad bra den var. Alla vill ha en kille som Troy säger jag bara han är för underbar.
Bredvid mig satt Hanna o grät så fort dom i filmen nämnde orden avslutning. Och jag känner samma som henne att jag vill inte lämna min klass, den är bara så bäst. 9a in my heart <3

Nu i skolan är det massor om valet till gymnasiet, jag tror att jag ska välja Handel- och administrationsprogrammet inriktning handel och service. Har funderat länge på det och jag tror det är bästa programmet för mig. Var på Ållebergsgymnasiet i onsdags innan bion på öppet hus och besökte de flesta programmen, Samhäll, företag, natur, hantverk, barn- och fritid, teknik mfl.

I onsdags åkte även Erica till Afrika, KapVerde, och stannar i två veckor.. Usch hon är redan saknad, nu känner man verkligen hur mycket jag behöver henne. Hur mycket hon hjälper mig, det är hemskt hur mycket en person kan betyda, att ett så stort hjärta kan rymmas i en enda kropp <3

Idag ska jag ut till stallet och fixxa allt till morgondagen. Duscha Tom, putsa o packa. Jag vet inte riktigt säkert när vi påker imorgon men eftersom jag är efteranmäld får vi åka något tidigare.

Denna veckan, v.44, är det HÖSTLOV. Otroligt skönt att ta en paus från allting men har fortfarande ett hemprov i biologin att göra. *Suck* ska försöka ta tag i det idag så jag har det överstökat.

Nu ska jag slöa framför tv:n tills det är dags att åka till Tom.

Puss o Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback