Snart nytt år

Idag är det den näst sista dagen på hela 2008. Om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt, men ser det lite som att ett nytt år kommer att  bli en ny livsstil också men vi får väl se. Jullovet har varat i 11 dagar och det är oerhört skönt med en paus från allt jobb i skolan. Den sista veckan va ett rent ut sagt helvete, en inlämning, en redovisning båda dessa två med Felicia och ett prov, USCH, plus att jag lyckades bli sjuk den sista veckan så jag var inte i skolan tisdag o onsdag men de blev inte mycket vila för mig hemma eftersom det var så mycket annat som skulle göras, men jag tycker ändå att 9:an är slappare än vad 8:an var.

På lovet har jag inte gjort så mycket faktiskt mest tatt de lugnt o det är skönt. I julklapp fick jag ganska mycket saker bl.a ett nytt rum som jag, mamma o pappa håller på och gör iordning nu. Det blir jättemörk lila på väggarna med dekorationer och möbler i svart, vit och silver. Blir nog supermysigt när det är klart. :)

Tom vilade dom två sista veckorna i skolan så har även börjat sätta igång honom o han är pigg som en kanonkula, haha. Idag har han varit igång i 6 dagar och det är dags att hoppa idag. Det blir spännande eftersom han knappt fått gå över en bom eller han har hoppat en 60 cm högt hinder på 1 månad. På söndag är det första tävlingen på året och jag o Tom ska hoppa LC LB får hoppas att dej går bra men förväntar mig inte så mycket utan ser det mest som en liten igångsättning med den också.

Nu ska jag kila iväg o byta om för stallet för kl. 17 kommer Maria o Andréa o hämtar mig. Hon ska också vara med o hoppa. :)
Ha det bra o GOTT NYTT ÅR !

Puss o Kram, Melinda

Kommentarer
felicia säger:

Usch på alla prov å redovisningar!! gick ju bra iaf;)

låter som att rummet blit skitsnyggt:D

2009-01-04 | 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback