You will always be a cheerleader in your heart ♥

För en vecka sen hade mitt Cheerleading-lag möte om det kommande året. Och jag har under hela sommaren funderat fram och tillbaka om jag ska fortsätta eller inte. Tycker fortfarande att det är jättekul men har en egen häst och det tar tid att resa fram och tillbaka till Skövde varje vecka. När jag dessutom kom in på skolan i Göteborg så bestämde jag mig till slut. Jag skulle inte ha tiden som krävs och det drabbar inte bara mig utan även laget om jag inte kan lägga ner 100 % av min tid. Så jag meddelade att jag valde att sluta men vad jag kommer sakna mina fantastiska lagkamrater och vår underbara coach Lisa!
 
Jag gick i cheerleading i ett år, började i slutet av augusti 2012 och i oktober kom jag med i tävlingslaget! I mars 2013 åkte hela gänget iväg till DM i Borås och tävlade i en svårare klass än vad dom har ställt upp i förut :) Så på sju månader gick jag från total nybörjare till att stå på tävlingsmattan på DM i klassen senior fortsättning! Jag är så sjukt glad för detta och kommer sakna det jättemycket men jag tänker inte missa att se mitt grymma lag på tävlingsmattan, förhoppningsvis nästa år! :)
 
I LOVE YOU GIRLS!
 
 
 
 
 
 
 
Vi på DM!
 
 
WE ARE DUCHESS BABY!
 
Tack för den här tiden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback