Dressage

Godkväll vänner!
 
Nu ska jag sova så fort jag har skrivit lite hör, det behöver ju inte börja eka. Igår var det hoppträning som gällde, Ikaros var jättefin, dock studsade han mig nästan ur sadeln en gång och folk frågade om jag hade köpt en känguru, ibland börjar jag undra faktiskt ;) Har föresten laddat över massa bilder och filmer från mammas telefon och i helgen har jag inget speciellt inplanerat så kanske sätter mig och klipper ihop lite filmer från träningar och tävlingar!
 
Idag blev det ett långt ordentligt dressyrpass, 50 min höll vi på och Ikaros förstog inte vad det skulle vara för mening med försök-till-galopp-piruett. Men han var riktigt duktig iallafall, imorgon ska vi träna för Karin Bagge af Berga! Första gången så ska bli riktigt spännande! Var hur många år sen som helst nu som jag tog en riktig dressyrträning, kommer vara död!
Imorgon står även en lunch med Ida på schemat, mys!
En av bilderna som fanns på mammas mobil, Jacob, Hanna, jag & syrran på Liseberg på midsommarafton! Sakna sommaren eller vad?
 
Jag & världens bästa syster♥
 
Nu ska jag sova, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback