My little lion

Hello world!
 
Har precis tittat klart på Gossip girl säsong 4, så himla bra! Ska sova snart men kom på att jag hade en blogg så kan ju skriva lite i den åxå ;)
 
I fredags var jag och syrran på tävling, 1,00 m och 1,10m hoppade båda två. I 1,00m blev jag tvåa och syrran femma! Jätteroligt verkligen! I 1,10m var Ikaros superfin men kom lite nära på ett hinder så han fick med sig bommen på det men han hoppade superfint så gjorde inte så mycket :) Och med tanke på mitt finger (som va så stort att jag fick låna Patriks ridhandske för att det skulle få plats) så var det bra att jag kunde åka trots allt!
 
Här får ni en bild iallafall från 1,00m. Skulle gärna lägga upp fler men mitt internet dampar sönder och verkar ha gått o lagt sig..
 
 
I lördags var jag funktionär på ponnytävlingarna här hemma, en lång dag som avslutades med lite cider, vin och god mat hemma hos Hanna och Jacob. Jättemysigt :) Somnade gott sen när jag kom hem :)
 
Idag har jag haft hosta och syrran maginfluensa, men jag blev lite stolt över mig själv att när jag kollade på Fantasterna förut som hade temat Sagan om Ringen, så kunde jag alla frågor som man får reda på genom filmerna, böckerna har jag ju inte läst ;)
 
Nu ska jag och kissemissarna sova! Så godnatt från mig & Damon, Lexi fick scenskräck och ville inte vara med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback