Ridsportallsvenskan Div.II

Hej!
 
Idag har vi varit på tävling hela dagen i Gäsene. Hoppade först 1,00m med bed. A:0/A:0 som förklass. Gick jättebra och Ikaros var supersnabb så vi vann! :D Var nog 30 starter i min klass så var en bra start på dagen :)
 
Jag och Ikaros under ärevarvet, Peter Nordheim har tagit bilderna
 
I andra klassen, lagklassen då jag hoppade 1,00m även där men med bed A1:a så var vi nolla i grunden men i omhoppningen klanta jag till det som satan så vi rev ett men blev ändå placerade som 7:a! Laget blev sen 2:a så en jättebra tävlingsdag har det varit! :)
 
Imorgon ska jag ta tag i mitt rum, nu har pappa gjort en dörr så ska måla den och sen även måla i rummet. Har inte kunnat göra det innan för jag har ju två små katter som inte hade kunnat låta bli färgen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback