Juni, Juli, Augusti

Hej kära blogg!
 
Kan säga att jag tog en semester som sträckte sig över hela sommaren.
 
I det senaste inlägget så berättade jag att jag skulle på tävling i Gäsene, som också var den sista innan sommaruppehållet. Vi hoppade två 1,00m och vann båda klasserna! Skitkul var det verkligen! Två dagar senare åkte familjen på en två veckors semester till Alanya! Älskar den staden :)
I alanya blev det mycket shopping, sol och bad. Så underbart var det och jag hade lätt kunnat stanna två veckor till, minst!
Jag i Alanya
 
En jättemysig katt som fanns på hotellet, jag och syrran döpte henne till Bonnie :)
 
Gjorde en industrial-piercing i Alanya!
 
När vi kom hem bruna och fina från Turkiet så fyllde jag 20 år en vecka efter att vi kom hem! Hade drop in kalas hemma och fick massor av fina presenter! Tack allihop som var och firade mig! :)
 
Två veckor efter att jag fyllt år drog halva stallet (typ) till Falsterbo. En lika rolig vecka som stavas häst, häst, häst :) Allt var jättebra tills mamma blev attackerad av en argsint rottweiler och fick åka till sjukhuset. Bortsett från det var det en jättebra vecka med mycket sol och bad på Falsterbos fina strand.
Pappa och det ofärdiga förtältet ;) Fantastiskt fula färger har det åxå
 
När Falsterbo var slut började jag renovera nere i mitt rum. Har ju två rum som sitter ihop, ett större där jag haft soffa och tv och i det mindre sängen, garderob och sminkbord. Soffan gav jag till mamma och flyttade ut sängen och garderoben ska inte vara kvar utan av det lilla rummet ska det bli en walk in closet :)
Riva tapeter!
 

Så, det var väl den korta versionen av min sommar! Har hunnit med en tävling efter sommaruppehållet, i Bankeryd. Hoppade bara en klass, 1,00m och blev tvåa av 63 starter!
Jag vet jag har en gul rosett i pannbandet men på vägen hem fick jag veta att tvåan hade blivit diskvalificerad.
 
Imorgon bär det av mot Gäsene och första omgången av Ridsportallsvenskan Div.II, roligt roligt men med uppstigning 05.30, mindre kul.
 
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback