Heldag med Gårdsfin-Malin

Hejsan!
 
Var uppe med tuppen, redan kl 7 ringde klockan imorse för vid åtta knallade jag, Malin och Ida på en promenad på 1,5 timme ;) Sen var det frukost hemma hos dom! Efter det gick vi ut till Malins salong för Malin skulle göra naglar på Ida men det slutade med en makeover på hela salongen! Ordnade bland smycken, skyltade om, dammade, städade, flyttade "nagelbordet" och det blev skitbra! När jag är klar med Malins hemsida så får ni se, kommer finnas mycket bilder där :)
 
Tillslut så fixade hon Idas naglar, vitt gellack blev det, svinsnyggt! Och mina reparerade hon så dom blev starka och snygga igen :)
 
Vid 6 satt jag på hästen och det blev en uteritt med Malin, Carina, Birgitta och Natalie, mysigt :) Så himla skönt väder! När jag kom tillbaka hjälpte jag min granne Nathalie och hennes kompis inför deras första ridlektion. Hjälpte dom med att sadla och tränsa och sånt :)
 
Nu sitter jag här med en vegetarisk rulle i magen och ska snart sova. Imorgon väntas jobb på Viltmat under Matfestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback