Don't call me lazy

Godkväll kära vänner!
 
Idag har varit en fullspäckad dag! Gick upp vid åtta och skjutsade mamma till jobbet, sen in i duschen och vid 10 var jag hos Malin där jag tillbringat hela dagen typ ;) Har fixat med hennes hemsida, vi har käkat pannkakor, lunchfodrat i stallet och vid 17 åkte jag därifrån.
Endast för att åka hem och byta om till stallkläder och en timme senare satt jag på hennes häst Vicke. Han var jättetrevlig faktiskt, väldigt stor mot vad jag är van vid ;) Red igenom honom lite och hjälpte Malin när hon hoppade upp efter mig.
 
Kl 19 hade jag hoppträning så av Vicke och upp och göra iordning Ikaros. Han var jätteduktig idag, hittade en jämn och bra rytm i banan vi hoppade sen så det var kul :)
 
Nu sitter jag här nerbäddad i sängen och ska snart sova, går upp strax efter 7 imorgon för kl 8 ska jag, Malin och hennes dotter Ida ut och gå. Sen väntas frukost hemma hos dom :)
 
Här har ni föresten första filmen från helgens lagtävling i Gäsene! Det är från förklassen där jag och Ikaros vann! Lagklassen fixar jag imorgon för nu måste jag sova, godnatt :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback