Film från DM i cheerleading

Hej på er!
 
Massor har hänt sen jag skrev här sist, jag har varit på min första tävling i cheerleading! Sviinroligt var det men tyvärr var konkurrensen stenhård så vi fick ingen bra placering :/ Men har vi lärt oss detta på 5 månader så ska vi göra ännu bättre ifrån oss nästa år :)
Här har ni filmen från DM i Borås
 
Annars då? Jo jag ska börja plugga igen! På lärcenter och läsa upp ämnen så jag får ett gymnasiebetyg :) Ska bli svinkul så börjar med Svenska 2 (Svenska B) den 22 april på närdistans :)
.
Med Ikaros går allt finemang, har varit och hopptränat idag, har var pigg som as men han är helt underbar. Älskar den hästen nått så fruktansvärt! Imorgon ska jag med Frida till Husaby Hästklinik med några hästar, 7.30 åker vi så de blir upp tidigt imorn.
I helgen är det Tomas Ledin på Arenan i Skövde och jag ska jobba på fredagkväll och hela lördagen med cheerleadingen. Och på söndag är det tävling med Ikaros i Tidaholm, ska hoppa 1,10 då :)
.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback