Kvarter 11 - Dödskvarteret

Hejsan!
Nu sitter jag i min soffa med två sovande katter bredvid mig :) Jag ska också gå och sova snart, kollar lite på Förintelse-dokumentären som gick på TV4 Fakta, har den på DVD. Jag tycker det är så fruktansvärt intressant, har ju vart i Krakov och besökt både Auschwitz och Auschwitz-Birkenau.
Jag och Hanna framför Birkenau-porten 2009
Idag har jag vart i stallet och ridit Ikaros, det gick bra men red inte så länge men han var fin :) Började bocka när jag vände snett igenom för att byta galopp haha buse! Sen var jag hemma en sväng innan Jossan, Matilda och Carro kom :) Vi skulle kolla resor men det blev det inte så mycket av utan vi hyrde skräckfilm och tränade cheer istället :) Myyys!
Nu ska jag dra mig mot sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback