My first Second hand

Tjenare tjenare!
Igår var jag vaken från kl 00.00 och 19.00 men inatt fick jag sova i ett sträck till 06.00, såå skönt! Vet inte när det hände senast.. Halv 7 gick jag upp och kollade X-factor som jag missade igår. Vid 10 åkte jag och mamma med hundarna till Roséns och köpte hundtäcken. Sen vidare till Pingstkyrkans Second Hand, första gången jag var på second hand och det var sjuuuukt mycket folk! Jag fick med mig tre böcker och en liten kopp, allt för 55 kr!

Böckerna 10 kr/st

Koppen 25 kr

Sen åkte vi hem och bytte om, ut till stallet och fixa och nu har jag precis käkat carbonara :)

Smilla i sitt hundtäcke :)

Nu ska jag se en film, puss!


Kommentarer
Lina Kantola säger:

Guud va söt hund. Jag dör!:)

2013-01-06 | 02:18:31
Bloggadress: http://linamelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback