Min fina lilla Tom

Hej hej!
Idag är det tisdag och det har vart en skitdag, har haft så  ont i halsen och så seg och trött så bläää! Har så ont när jag ska svälja och syrran är lagom stöttande med att säga "Om du får ont när du sväljer är det halsfluss!" Thanks.
.
Hur som helst, mamma var snäll och hjälpte mig med Ikaros idag, jag stannade hemma med filt och varmt te, det hjälpte lite :) Var och tog sista gardasilsprutan idag plus svängde förbi Ferlingo och köpte en helt äkta navelpiercing efter som det blivit lite irriterat när jag använt mina thailandsmycken 24/7 sen vi var där. Och det är snart 3 år sedan. Plus att jag blev sjuuukt tatueringssugen när jag var där. Dock får det vänta. Tyvärr.
.
Och juste, min älskade Tom är till salu igen efter bara 2 månader på nya stället uppe i Sala. Och jag vill så himla gärna att han kommer tillbaka hit i närheten nånstans så vet ni någon som vill ha en maxad D-ponny på 19 år att hoppa lite småklasser på så säg till! Han är väärldens gosigaste ponny och älskar pussar och kramar :) Det vore mardrömsscenario att han blir såld och hamnar ännu längre bort, för han är fortfarande min ögonsten :'(
Om någon mot förmodan inte vet hur han ser ut så har ni några bilder på honom här :)
.
.
Nu ska jag lägga mig och sova, ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback