Embrace your awesomeness

Okej, klockan är alldeles för mycket och jag borde sova men bara måste göra ett inlägg!
Igår var det sista omgången i Ridsportallsvenskan div. II för häst och jag & Ikaros var med i laget ihop med Hanna, Patrik och Jessica :) I förklassen (1,00m) så var jag och Ikaros dubbelnolla med en supersnabb tid men det var en ryttare som var 4 hundradelar snabbare än mig så vi blev tvåa! Måste erkänna att det var riiiktigt surt men såklart var jag ju fortfarande jättenöjd för vi kunde lika gärna rivit två hinder i grundomgången redan :)
.
I lagklassen hoppade jag och Jessica 1,00m, Hanna och Patrik 1,10m. Jessica fick 8 fel, jag och Ikaros var nolla igen vilket gjorde att vi i vilket fall som helst skulle få hoppa omhoppning, Hanna var också nolla men Patrik fick 4 fel. Laget slutade på 4 fel och på det vann vi den tredje omgången! :D Jag och Ikaros fick då hoppa omhoppning bara individuellt och vi rev första hindret men fick till alla svängar så jäkla bra och rundan blev precis som jag hade planerat den! Tyvärr var det en som var felfri så vi blev tvåa igen men hade 6 sek snabbare tid än vinnaren, men det var skitsamma, jag var hur nöjd som helst med honom! Dessutom så blev laget 2:a totalt i Ridsportallsvenskan div. II 2012 så jag fick med mig 4 priser hem, en sjuuukt bra dag!
.
Här har ni bild på Ikaros och mig med alla priser påhängda :) Finaste killen <3
Nästa tävling för oss blir i helgen då vi åker till Grevagården och hoppa 1,00m och om det känns bra så efteranmäler jag mig till 1,10m. Helgen efter det är det KM och där hoppar jag nog 1,00m och 1,10m, har inte riktigt bestämt än :)
.
Idag var det sista träningen med alla i cheerleadingen för idag så skulle laguppställningen inför DM komma ut och 20 st skulle få var med i laget och dom andra 10 ska träna själva. Och vet ni.. JAG KOM MED!!!!! Jag är med i tävlingslaget, sååå sjuuuukt!!!! Är så himla glad för jag trodde verkligen inte det, jag & Matilda började liksom i augusti! Matilda, Lisa & Lovisa kom också med och vi är dom enda nybörjarna, ska bli så jäkla roligt asså! Visst har jag mycket att jobba på men jag ska klara det! :D
.
Såhär full av liv har jag inte varit på länge, jag känner mig så nöjd och stolt över mig själv så det är inte klokt! Vilken underbar känsla, tänk att jag skulle behöva vänta i 19 år på att få känna såhär om mig själv, men gud vad glad jag är att jag får göra det nu!
Now I'm happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback