Why start a fire when it's all we're saving

Har varit jävligt tuffa dagar därför jag inte har bloggat. Min äldsta vän Moa har tagit studenten! Så i fredags drog jag, Matilda, Sofie & Andréa till Uddetorp för o slänga på Moa grejer. Av mig och Matilda fick hon en stor uppblåsbar Nemo och så hade vi köpt varsin fin bukett till henne :) Sen som en "seriös" present fick hon av familjen Hellberg/Georgsson & familjen Gunnarsson ett Thomas Sabo armband med berlocken M och hennes månadssten på :) Hon blev superglad så det var kul! Grattis igen, som jag skrev i gästboken:
15 år är det inte många som klarar av ihop men det är jag jäkligt glad för att vi gjort.
.
På söndagen så var det bal! Moa var superfin men jag har alla bilder från både studenten och balen i iPhonen så dom får komma senare. Men gash så vacker hon var! ÅH! Och finast klänning hade du åxå om man får säga så! ♥
.
Idag är förövrigt en jobbig dag, kanske berättar, kanske inte får se lite. Ha det så bra annars, på lördag ska jag och Ikaros på tävling igen, Brandstorp den här gången!


Kommentarer
Ronja säger:

visst kan jag göra en grunddesign till dig! inte denna veckan men kanske nästa!? :)

2012-05-08 | 17:45:26
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback