Alla öden är värre än döden

Jag kommer somna sååå gott ikväll! På förmiddagen så har jag inte gjort någonting, på eftermiddagen åkte jag först till stallet, mockade plus tog in hästarna, vidare och hämta Matilda & mamma och sen till IKEA i Jönköping. Skulle köpa sängben för i går kväll när jag släckt lampan och låg o kolla på mobilen lite innan jag skulle sova så ser jag en spindel krypa 10 cm från mitt ansikte! Och jag har störtfobi för spindlar så jag fick panik, skrev en rasande lapp till mamma och pappa att vi måste köpa ben till min säng så det inte blir så instängt där och så blev de ;) Så fick jag med mig ett soffbord åxå :))
När vi sen skulle åka hem stod det två tjejer med ett paket lika långt som bilen, och bilen, ja den var liten och asså ah ni skulle sett, men ah dom skulle ha in paketet i bilen men när dom inser att det inte går, ja då öppnar dom paketet och börjar ta ur dynor för att det tydligen skulle bli lättare att få in det då. Men ja dom hade alltså köpt en tresits soffa plus en hel kundvagn full med grejer somdom skulle ha in i en bil som var mindre än en Renault Clio. Hahaha vill höll ju på o dö dör ett tag ;)
.
Åkte hem och direkt ut till stallet så Ikaros fick springa lite i ridhuset, imorn ska vi hoppträna för första gången sen i höstas! Wihoo! Om tre veckor taggar vi tävling på hemmaplan :))
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback