Nationaldagshoppning

Yes, den 6 juni så tävlade jag och Ikaros, vår första reginala tävling ihop :) Hoppade 1,00 m och 1,10 m och är supernöjd med dagen!
I 1,00 m så var han astaggad! Shit asså men det blev en dubbelnolla med en väldigt svajig omhoppning, slutade på en 5:e plats och fick pris och vann lite pengar :)
Lite bilder som Jennifer tog på oss, tusen tack!
.
Två bilder från framhoppningen
.
.
.
Omhoppning
.
Världens bästa♥
Ärevarv ;)
.
1,10 m, debuten för oss och de gick över förväntan! Dubbelnolla men fick ta utanför till sista hindret i omhoppningen för han va så sjuuukt pigg! De går i 130 km/h haha herregud, undrar vem av oss som tyckte de va roligast ;) Trots de va vi snabbare än syrran som gick innanför till sista hindret, vi blev 11:a & 12:a men de va bara 9 placerade så inget pris men men sånt är livet. Sjukt nöjd med honom iallafall! Om en vecka ungefär så åker hela familjen till Vetlanda med båda hästarna på meeting :) Jag hoppar 1,10 torsdagen och fredagen, syrran hoppar 1,10 och 1,20 torsdag, fredag och lördag :) Så vi ska fira midsommar i Vetlanda i år, kan bli kul! Hela stallet ska dit känns de som haha :) Och på söndagen fyller jag år :O 19 bast liksom!
.
Här kommer lite bilder från 1,10 åxå :)
Finaste!
.
Asså fy fan vad fin han är!
Kan förövrigt säga att jag var 99% säker på att jag rev ett hinder i omhoppningen, bommen studsa i skållan asså! Och sen när vi hoppa Sverige-hindret, fatta inte hur han klara sig ur det men jag har världens bästa häst som ställer upp i ALLA lägen! Om nån vanlig kille är redo att utmana honom, säg till! :D
.
Detta inlägget var förhoppningsvis lite roligare att läsa än det förra, ha de puss!

Kommentarer
Pia säger:

Tror jag är lite kär i din häst Melinda.

Vad fina ni är! :)

2012-06-20 | 12:33:17
Bloggadress: http://pialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback