Hole in One & Photoshoot

Godmorgon världen :)
Nu ska jag alldeles strax sticka ut till stallet och göra iordning Ikaros, Ronja kommer nämligen vid 10.30 och fotar oss! Så igår badade jag honom och jag har fixat till mig väldigt mycket för att åka ut till stallet :) Har på mig ett vitt linne med virkad rygg och ett par jeansshorts, ni får ju se sen :) Ska bli jätteroligt faktiskt! :D
.
Och nu till anledning varför jag skrev detta, jo igår förstår ni så gjorde min mormor Hole in One! GRATTIS MORMOR! Grym du är!
Och som ni förstår så spelar mormor (och morfar också för den delen) golf så igår ringde hon mamma när hon satt och drack champagne :) Det hade jag velat se!
Här har ni en bild på mig, mormor & Findus i julas :)
Nu måste jag kila ut till Ikaros! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback