I'm all yours

HALLO!
 
Nu är jag här igen och är frisk och kry men fått ont i vadmusklerna istället -.- Dock har jag börjat använda ormsalva och det funkar riktigt bra! Vi har åxå börjat med programmet på cheerleadingen, så jäävla kul, kommer bli gryymt! ÅH vad jag längtar till den 23 mars! Och är vi riktigt duktiga då på DM så får vi åka till RM i Nyköping den 9 maj, sen den 12 maj åker jag, Carro och Jossen till TURKIET! GAALET!
Här är jag i Duchess-dräkten när vi lärde barnen how to cheer :)
Ikaros har lite julvila kan man säga, han rids lite ibland bara, det är så mycket cheerleading nu, fyra gånger i veckan då får han ta det lite lugnt nu när det inte är några tävlingar igen på ett bra tag ;)
.
Jag har börjat lite smått med julklappar också, så sinnessjukt att det är julafton om 13 dagar! Om inte jorden går under den 21 december såklart ;) Jag längtar så till julafton, brukar inte göra det liksom så att jag tänker på det varje dag men iår gör jag verkligen det! Kanske för att jag följer julkalendern slaviskt? Den är ju jättebra och dagens avsnitt var jättespännande!
Nepp nu ska mamma komma snart och jag och Josse ska upp till stan, ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback