Ikaros tävling Mariestad

Tja folket!
.
Igår var jag och syrran i Mariestad på första tävlingen efter sommaren :) Vi hoppade 1m och 1,05m och i 1, var båda dubbelnolla, jag blev trea och hon blev fyra! Slog henne med 25,7 och hon hade 25,9 i tid haha ;) i 1,05 var Emelie dubbelnolla och blev sjua, jag rev sista hindret i grunden, suurt som as men men sånt händer ;)
.
Somnade vid 17.00 igår, hade sovit ca 1 timme på natten för först var Matilda och Jossan här och sen tittade jag på Harry Potter hela natten haha :P Så sov jag i ett streck till 06.00 och vaknade med världens tjockaste hals och en näsa man inte kunde använda andningen med -.- Gick upp och drack en kopp te och somnade sen om och blev väckt vid ett.
Bjuder på några bilder från Mariestad igår som avslutning :) Peter Nordheim tog dom på mig och Ikaros :)
.
.
Vet inte vad jag gör på bilden men här ser ni hur kavajen plus Ikaros nya schabrak ser ut!
.
.
.
Har fixat ihop filmerna i ett iMovie projekt men det kommer ta ett tag så håll ut, film är på G :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback