MoP slutproduktion 2012, ni är grymma!

Jag missade ju Mop's slutproduktion iår, assynd men jag såg att den fanns på Youtube så tänkte lägga upp dom klippen som är mina favoriter! Det första är alla introklipp som visades innan varje låt, sen har jag bara lagt upp låtarna jag gillade mest :) Dock är ju alla introklipp störtsköna! Speciellt School of Rock med kommentarerna när "läraren" säger att dom måste byta låt:
- "Vi kan inga steg till den", "och inga stämmor", "aa jag sjunger ju inte", "hur fan går introt eller?". Den sista är ju bäst!
.
I don't wanna miss a thing - Armageddon
.
Teachers Pet - School of Rock
.
Grease
.
Two Worlds - Tarzan
man kan ju inget annat än att ääälska Disneymusik!

.
Detta var ju då mina absoluta favoriter men allt finns på youtube så sök på MoP slutproduktion 2012 så hittar ni alla låtar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback