And what it wouldn't be it would, you see?

Hellu :)
Runt halv sju åkte jag och Lizzie till Matilda, det tyckte hon var skoj :) Drog sen till donken, sen hem till mig och sen vid halv tio ut till Ikaros så jag kunde träna lite frihetsdressyr. Han var duktig idag :)
Nu har jag skrivit några rader om min syster till hennes Boken om mig som alla nior på Kyrkerör ska göra, såhär skrev jag:
.

Jaha, jag visste att den här dagen skulle komma, då jag ska beskriva min syster med några rader. Så det är väl lika bra att börja.

.

Emelie är en mästare på att diskutera, vilket såklart aldrig är till min fördel. Och tack vare att hon är så stark brukar jag få känna på det när hon inte alltid får som hon vill. Samtidigt är hon den bästa syster man kan ha. Hon vet alltid hur hon ska prata med mig när jag är ledsen eller arg över något, som inte ens mamma eller pappa kan. Hon är raka motsatsen till mig, en gangsterunge där saker ska hända precis hela tiden och munnen går i ett, även i sömnen. Saker som man som syster stör sig väldigt mycket på ibland vilket också kan leda till bråk, men bråkar man aldrig kan man heller aldrig veta hur det är att bli sams. För det blir vi, alltid. Om det tar en vecka eller en timme spelar ingen roll, för jag kommer alltid att älska min Emelie. Just därför fick hon i julklapp en glasängel där det stod ”en ängel till syster”.

.

Nu börjar ögonlocken bli tung och min hy har varit gulaktig idag plus att jag har vidriga mörka ringar under ögonen, suck. Började hoppas på att den tiden var förbi. Ska stänga av datorn och krypa ner i sängen med katterna och läsa lite. Imorn ska jag till tandläkaren kl 9. Sov gott :)

.

Här får ni en bild på mig när jag var blond. Saknar dte faktiskt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback