Fucking perfect

JAG SKA FÅ EN DÖRR!! Haha stört men jag har ju faktiskt ingen utan den är där man kommer ner i källaren och sen gå igenom en korridor innan man kommer fram till mina två rum :) IIIHH jag är glad! Kanske ska göra en film hur mitt rum ser ut? Fast då måste jag städa.. Aa får se :D
.
För övrigt är de kaos här hemma, mamma och pappa håller på o grejar med Emelies nya rum, just nu lägger dom in golvet sen ska hon börja flytta in. Dock låter de som att dom river rummet men men, tråkigt för Emelie i så fall ;)
.
Jag har även satt på lösnaglar, så n u jävlar ska jag spara ut mina riktiga naglar igen!
CHarmig bild osv helt utan smink men man ser naglarma iallafall ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback