Hey, you're looking good

Hmm rätt fullspäckad dag. Började med foto där jag och Amanda drog ut och fotade, fick till några snygga bilder, kanske lägger upp dom på min portfolioblogg imorn i skolan.

Fortsatte med mediekunskap och TVn:s historia, inte allt för kul men men.

12.20 började sista lektionen som var estetisk verksamhet och jag fortsatte med mina stackars masker, börjar känns stor press nu för nästa vecka så måste jag ta ledigt från skolan för att min körskolelärare har bokat in mig på halkkörning hela dagen då, så det blir stenhårt jobb på varenda liten håltimme ;)

Jaja, Schmuel & Joel gjorde oss sällskap och Samuel klappar mig på huvudet. Det värsta som finns, man känner sig helt plötsligt så liten fats man snart är gammal! Jag fyller ju för fan 18 år om en månad och 12 dagar! Och han fyller år den 20 december så vem är det som ska klappa vem på huvudet?

Dock måste jag typ stå på tå för o nå, nää men nästan.

 

Peter hade vägarna förbi Skara när jag slutade så åkte med honom hem för jag skulle ha körlektion, fick panikbromsa och han var imponerad ;) "Jävlar vad du nita" var kommentaren jag fick av honom haha!

Åkte hem och bytte om till ridkläder åså ut till stallet och mockade Lillens & Jessicas boxar innan jag red Lillen i ridhuset. Provade ett nytt bett, ett med fem kulor på men han biter sig fast så fruktansvärt, även på detta så fick byta till travbettet som han går mycket bättre på. Plus att jag har fyra sår av stövlarna på benen och träningsvärk i hela kroppen. Jag vet ju att jag lever iallafall.

Det här blev ju typ en uppsats men kom hem, käkade och drog till Skara igen och jaa här är jag nu. En skoldag kvar sen är det helg och Liseberg som gäller! Sov gott, puss :))



Kommentarer
Smsa Låna säger:

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 | 23:34:03
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback