The union of the two towers

Den bästa med min facebook och mitt namn är att det är så ovanligt i sverige att ingen annan här heter melinda hellberg mer än jag. Om man ska tro facebook iallafall. Hur kan jag veta det? Jo för jag behöver aldrig skriva in min mejladress utan bara mitt för o efternamn plus lösenord sen är jag inne. Därför vinner jag alltid maratonloppet om vem som loggar in snabbast på facebook, asbra!

Tack mamma och pappa för ett amerikanskt förnamn!

 

Jaja inatt har kissen sovit hos mig, hon är mysig och världens keligaste och spinner som jag vet inte vad.. Måste va nått med att hon är en Findus katt?

 

Jaja snart (hoppas jag) får jag ett sms av Elsa som berättar när vi kan åka hem till dom och hälsa på lilla Tom, när hon frågade om jag ville rida idag blev inte svaret nej direkt men nej de får vänta lite till. Om jag väl sätter mig på honom kommer suget lika stort som suget efter heroin (för en knarkare iallafall) komma tillbaka efter o börja rida igen. Hm den som lever får se, men idag nöjer jag mig med och bara träffa honom :)

Ikväll ska jag sminka Emelie så ska leta inspiration nu, börjar med att besöka Michelle Phans youtubekanal ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback