Love is on fire

Hej

 

Näe men jag är sur, mer behöverjag väl inte säga egentligen. Eller jo de kanske jag behöver ändå. Men tar de sen, är hungrig. Fast egentligen inte de heller..

Hmm beslutsångest om man ska va hungrig eller inte.

Jag frågar Evelina

är du hungrig?

Evelina: *skratt* efter allt det jag ätit idag så näe (hon åt först en portion med ris och nån äcklig sörja och sen en pizzabit)

Jag åt en halvpizzabit!

Kan tillägga att Amanda åt lika mycket som Evelina :D

Hahahha!

 

Berättar mer utförligt om dagen sen. Skövde och filmen Good Morning Vietnam står på schemat resten av dan, pöss!


OBS OBS OBS! Evelina är enbart superglad för att hon träffade en viss person på vägen hem från skolan, annars hade hon vart lika sur som jag hahaha! :D

Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, typ moffarn?

om ni hör hela historien så förstår ni nog varför det ble lite mycket mat idaag :D

haha!

2011-03-16 | 20:05:05
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback