I can see us in your eyes

Solen skiner in genom köksfönstret där jag sitter i min röda morgonrock. Evelina drog hem för typ 5 min, hon har sovit här i natt plus lyssnat på mig som tydligen snackat i sömnen. Jag vaknade mitt i första meningen som handlade om solglasögon och när jag kunde svar på vad både jag och hon hette i mellannamn så trodde hon mig att jag var vaken. Sen hade jag tydligen pratat igen? Och jag har aldrig snackat i sömnen i hela mitt liv förut! Wiiierd.

 

Det blev ostbågar till frukost förut och nu känner jag för o krypa ner i soffan med en bra film och lite choklad (:

Ha en bra söndag!

 

Like it was always meant to be

you and me.

Ett jävla tjat på er asså.



Kommentarer
Evelina säger:

hahah, "jag är jättevaken"

Ett jävla tjat på vilka då? ;)

2011-03-06 | 13:08:21
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback