Higher of the ground

En ledig dag, Evelina vaknade vid min sida. Va uppe en stund, jag va rätt sur och trött. Illa mådde jag åx, kanske va därför jag va sur.

Hur som helst runt halv ett knalla jag & Evelina med Michelle till Mop och lämna henne där, vifortsatte till munken och köpte frukt och glass till vår lunch - fruktsallad. En godispåse fick vi med oss åxå, fast den åt Samuel upp sen.

Halv fyra hoppa Evelina på bussen hem, jag stack vidare till Mop och va social med några limbodansare ;)

 

Jag & Michelle stack därifrån strax efter fyra och tog bussen till Falköping. Här va de smyckesparty hos mig och mamma shoppade smycken. Nu är Michelle i Skara och jag i Falköping, till skillnad från henne är jag ledig imorn igen, asgött!

Tagga lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback